Thursday, 30 September 2010

yeay!

welcome my new header... ;D



new header willn't i change again..

Tuesday, 28 September 2010

bread

i bougth a bread at school canteen..whooo so delicious bread..hahahahaha.. i like it so much! with a margarine jam, simple but sooooooooo delicious....hahaaa


an ordinary bread is so cute...hahaha

Monday, 27 September 2010

i don't know what i feel

rain is fallin and the air is so cold. . huh. . i don't know what i feel. gak percaya! huh. .kenapa? I know that i can't have you. But you so amazed me.
Football. Football match at Pekauman. I and Gayuh were late to see it. Just a view minutes i stay there. Then i go home. With Ganang till Wage Market, and with Rendy until my home. Ouh. Must i tell it?
So cold now. Nobody know what i feel. Since at that moment. Emh. But i'm not sure at that time. It just for flowing. Cause, there's upup who love someone and always make me jealous. ―And that girl, make me envy! Although se also my friend―. Padahal gue udah yakin banget gue sayang sama lo! And now, i don't know what, maybe after that moment. Emm. . Huh. ―Terlalu terbuka kalo diceritain disini. Kalo ada yang baca, ntar bakal ketauan deh ternyata gue suka sama. . . .―

Sunday, 26 September 2010

WeAreSepuluhTuju: Hari baru semangat baru di bulan ramadhan

WeAreSepuluhTuju: Hari baru semangat baru di bulan ramadhan: "Berikut ini adalah beberapa artikel berkaitan dengan Ramadhan 1. Penentuan Hilal awal bulan Ramadhan dan Syawal 2. Keutamaan Puasa di Bulan ..."

This is my class's blog

Saturday, 25 September 2010

yeay! we win it!

no more regret for rain..to supporting our boys from X7...yessss....they did all..5-0 for us!! versus X2


                                      


hahahahahaha



   we are happy
no regret..no..





Friday, 24 September 2010

when disappointment become true of this time. .

i believe that i can do that,
but my mom not believe me. .
i was cry, ,
go to bed and lock the door and crying. .
i know that i can,
because i ever did. .
i'm so angry and say loudly. .
i'm so disappointed. .

the weather say different. .
the heavy rain is fall down. .
i thought. .
if i stay go to there,
how about me?
my body will wet and i don't know what will happen. .
i'm not regret, and i'm not disappointed again. .
i'll thanks for my mom. .
i say sorry that i said loudly with you. .
i just want to learn to scream like Dema's did. .
wkwkwkwkwk

Saturday, 18 September 2010

ngumpul bareng eleswel kemaren

sayangnya gak lengkap ya..
hmmm..
gak ada isna, silvi, vina cuma ke tempat anisa dan gak ikut ke kw..
but so blissful memorandum. yeay!!!!!!!!!!

Friday, 17 September 2010

new twitter

new twitter???


can't wait it!!!!!!


Thursday, 9 September 2010

happy idul fitri

the great afternoon before idul fitri. .
i can chatting with him
so comfort!
talk the dumb dumb topic. .
but so happy i can talk with him
thx God, for Ur everythings U give to me,
Idul Fitri give blessin'
happy idul fitri, ,
Forgive my mistake that ever i do. .


sleep well and get the blissfulness fitri tomorrow. .☺

Tuesday, 7 September 2010

ngepost di hape

daripada absent berharihari, mending ngepost di hape aja,

hari ini hari kedua gue ada di jatim [aduh kaki gue gatel, banyak nyamuknya ternyata disini, mana belom mandi lagi]
kemaren, gue ada di Malang, tempat kakak nyokap yang pertama, asik.
ada anak kecil, ponakan gue,
nakal, tapi lucu, kita juga sempet ke alun" malang, + foto" disana,

tadi pagi, gue sekeluarga berangkat ke surabaya, ni gue lagi dirumah kakak nyokap yang kedua, sekedar mampir kasih oleh" sama mandi, dan males"an dikit disini..
ntar kita kerumah inti keluarga nyokap gue,
gue juga mau beli 5 cd,
ungu, ungu, ntr, pwg, zigaz,
-ungu pesenan agest
-pwg pesenan bahtiar
-zigaz pesenan rara
smoga jadi ya!

Udah dulu ya, gue mau mandi, abis itu kita cabut!

Sunday, 5 September 2010

GOODBYE BANJAR FOR AWHILE

yeay!
mudik....
ke surabaya ntar sore,,
wish me have a good trip yaa....
goodbye banjarnegara for a while..
goodbye blogger for a while too..
i'll not posting in about 8 days..
hmmm...
it'll so quiet.....
goodbye..














with a good mood      

Thursday, 2 September 2010

foto foto abis buber alumnus JHS di gedung korpri..

me and gayuuh













buber JHS alumnus..

Buber!
Yeay!
akhirnyaa..
saat yang kutunggu tunggu kini sudah berakhir..
baru saja..
ahahahahahaha
asikk
ada dia pula!
salaman juga sama dia..
kebetulan disebelahnya tu ada tumi..
tumi bilang "kie ghe wul" sambil nyolek dia..
trus dia ngomong 'apa ya tum?endi ya sing endi??"

ada si Reza yang pake celana NTR!!!!!!!!!
hwuaaaaaaaaa..
bikin envy!
pengeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..
aku, dea, sama fitri pengen bangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttt..

hmmm
ckckckckckckckck

tadi juga ada touring dadakan gitu..
masuk ke pom bensin sebelah STM,, cuman mau nganterin windy pipis..
padahal anak banyak..
hahahahahaha
trus jalan lagi masuk pom bensin kota..
dan cuman muter juga!
gak ada satupun yang beli bensin..
hahahahahahah

ada kejadian lagi,
pas ke parakancanggah,
pas mau belok di gang kecil,
hahahahahaa..
aku boncengan sama fitri,
ftri kan mau belok, trus kakinya tu mau ke tanah,
ee malah ternyata bolongan,
udah deh dipolin,,
trus jatuh bersamaa,,
haahahahahaha
lucu!
tapi sayang gak diabadiin..

Wednesday, 1 September 2010

As Bad As I Guess

uuuhh..
study at this school make bored..
everyday's test!
okeeeyy..
please..
i'm very dizzy with it..
oh please..
the lesson is so difficult..
huuuuuuuuhh..
but i must stay do that..
i'll try to adapt with this situation..